BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

assalamualaikum

assalamualaikum semua . sorry kalau dah terlalu lama tak update ni . maklumlah . sibuk untuk merawat hati , sibuk bekerja . bukan senang untuk lupakan benda yanng dah lepas walaupun terlalu lama bagi aku . tapi apakan daya kan . bukan takdir aku . mungkin aku tak cukup baik untuk seseorang . belum tentu aku boleh dapat orang yang baru yang boleh merawat hati aku yang terluka lagi retak seperti kaca yang pecah berderai . mungkin orang kata benda tu senang . cuba korang rasa apa yang aku rasa . ingat senang ? mungkin aku akan usaha lagi untuk melupakan semua kenangan silam aku walaupun ada juga aku dah lupakan . sedangkan nama dan semua pun aku dah lupa . :') . terima kasih kawan kawan yang sentiasa bagi sokongan dekat aku . aku hargai sangat sangat . Sekian .

0 comments: